مقالات

معرفی galaxy S24 (خرید موبایل در کرج)

خرید گلکسی S24 در کرج

سامسونگ هر سال میلادی با معرفی نسل جدیدی از پرچمداران خود در بازار پرتلاطم موبایل، رقبای بزرگی مانند اپل و شیائومی را به چالش می‌کشد. در سال ۲۰۲۳، این پرچمداران شامل سری گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا بودند که در حال حاضر همچنان به عنوان یکی از بهترین گوشی‌ها شناخته می‌شوند.اما امسال در اوایل سال نو میلادی سامسونگ با معرفی GALAXY S24 مچ همه رقبا را به زمین کوبید و تیر خلاص را به برندهای دیگر زد. اگر به دنبال خرید گلکسی S24 در کرج هستید فروشگاه خانه دیجیتال بزرگترین فروشنده موبایل در غرب کرج می تواند این امر را برای شما آسان سازد. یکی از مزایای فروشگاه خانه دیجیتال این است که شما می توانید خرید گلکسی S24 در کرج   را به صورت اقساط انجام دهید .

خانه دیجیتال 

در ادامه به بررسی جز به جز این غول سامسونگ میپردازیم:

طراحی بدنه و نمایشگر galaxy S24

سامسونگ در طراحی سری Galaxy S24 تقریباً از فرمول همیشگی خود استفاده کرده است، اما تغییرات مثبتی را نیز در آن ایجاد کرده است که قابل توجه است. گرچه گلکسی S24 Ultra شباهت‌هایی به گلکسی S23 Ultra دارد، اما بحث متریال استفاده شده در بدنه و طراحی صفحه نمایش باعث کاهش این شباهت به حد بسیار پایینی می‌شود. در این باره، سامسونگ در ساخت بدنه بهترین پرچمدار خود در سال ۲۰۲۴، یعنی گلکسی S24 Ultra، از آلومینیوم استفاده نکرده و به جای آن از تیتانیوم استفاده کرده است. بدین ترتیب، گلکسی S24 Ultra با بدنه‌ای تیتانیومی به بازار عرضه خواهد شد. یکی از مزیت‌های تیتانیوم نسبت به آلومینیوم این است که وزن کمتری دارد و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بیشتری دارد. بنابراین، تیتانیوم جنسیت پسندیده‌تری برای بدنه گوشی محسوب می‌شود. از نظر وزن، گلکسی S24 Ultra حتی یک گرم سبک‌تر از گلکسی S23 Ultra است که این تفاوت وزنی نیز ناشی از استفاده از تیتانیوم است. همچنین، ضخامت گلکسی S24 Ultra نسبت به گلکسی S23 Ultra حدود 0.3 میلی‌متر کمتر و حاشیه‌ها حدود 1.1 میلی‌متر باریک‌تر هستند.

در بخش صفحه نمایش، هرچند از نظر جنس شیشه تفاوتی ایجاد نشده است، اما گلکسی S24 Ultra از نسخه جدیدتری از گوریلا گلس برای محافظت از صفحه نمایش استفاده می‌کند. این نسخه جدید گوریلا گلس تا 4 برابر بیشتر از گوریلا گلس مورد استفاده در گلکسی S23 Ultra قادر به مقاومت در برابر ضربه و خط و خش است و همچنین تا 75 درصد کمتر نور را بازتاب می‌کند. این ارتقاء‌ها واقعاً تحسین‌برانگیز در طراحی نمایشگر محسوب می‌شوند.

 

دوربین galaxy S24

دوربین galaxy S24

دوربین galaxy S24

براساس شایعات، در گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس قرار است از دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شود که قبلاً در مدل‌های S23 و S23 پلاس مشاهده شده بود.پیش‌بینی می‌شود که دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض، ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۳ برابری و ۱۲ مگاپیکسلی سلفی که در مدل‌های S23 وجود دارد، در مدل‌های S24 نیز استفاده شوند.گلکسی S24 تغییرات چشمگیری در بخش دوربین تجربه نخواهد کرد.

با توجه به برخی شایعات، گلکسی S24 اولترا در پنل پشتی چهار دوربین خواهد داشت. این دوربین‌ها شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم سه برابری و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپی با زوم پنج برابری خواهند بود. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که گلکسی S24 اولترا زوم ۱۰ برابری اپتیکال نخواهد داشت.

احتمالاً باید انتظار داشت که دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی S24 اولترا تغییری نکند و همچنین دوربین‌های فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز تغییری نخواهند کرد. اما شایعات حاکی از آن است که حسگر دوربین فوق‌عریض در اندازه یک اینچی بوده و این امر آن را به یکی از بزرگترین حسگرهای موجود در بازار تبدیل خواهد کرد.

بعضی شایعات ادعا می‌کنند که دوربین گلکسی S24 اولترا کیفیتی مشابه با زوم اپتیکال ۱۰ برابری خواهد داشت. همه سه گوشی قادر به ضبط ویدئوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه یا 8K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه هستند. همچنین گفته می‌شود گلکسی S24 اولترا به لطف دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی جدید، قاستفاده از تکنولوژی پریسکوپی، قابلیت ضبط ویدئوهای 8K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را نیز دارد.

 

 

 

 

 

تراشه و حافظه  galaxy S24

به‌طور جالب، سامسونگ تصمیم گرفته است در مدل گلکسی S24 اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کند. این تصمیم احتمالاً در برخی از بازارها به عنوان گزینه‌ای اضافی نیز برای گلکسی S24 عرضه خواهد شد، اما این اتفاق در همه کشورها رخ نخواهد داد.

گفته می‌شود که مدل گلکسی S24 در کانادا و آمریکا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد، در حالی که در سایر کشورها از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده خواهد شد.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نسبت به نسل قبلی خود قدرت بیشتری دارد و همچنان به اندازه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کم‌مصرف است. همچنین، گلکسی S24 اولترا در همه کشورها از نسخه سفارشی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده خواهد کرد (Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy).

اگرچه مدل‌های گلکسی S قبلی با تراشه اگزینوس هیچ‌گاه به پردازنده‌های اسنپدراگونی خود نرسیدند، اما به نظر می‌رسد سامسونگ تلاش می‌کند تا این فاصله را کاهش دهد. بنچمارک‌های گیک‌بنچ نشان می‌دهند که تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ نتایجی بهتر از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و A16 Bionic اپل دارد.

شایعه‌ها حاکی از آن است که مدل گلکسی S24 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به همراه ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. همچنین، گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 3.1 و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 4.0 نیز در دسترس قرار خواهد گرفت (به عبارت دیگر، سرعت مدل با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از مدل ۱۲۸ گیگابایتی کمتر است).

گلکسی S24 پلاس همراه با ۱۲ گیگابایت رم، نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی خواهد داشت، در حالی ککه گفته می‌شود گلکسی S24 اولترا با ۱۲ گیگابایت رم در نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایتی و یک ترابایتی عرضه خواهد شد.

از طرف دیگر، درباره وجود مدل گلکسی S24 اولترا با ۱۶ گیگابایت رم، اطلاعات کافی وجود ندارد و هنوز نمونه‌ای با این مشخصات مشاهده نشده است. با این حال، احتمالاً سامسونگ قصد دارد که یک نسخه با ۱۶ گیگابایت رم برای گلکسی S24 اولترا عرضه کند.

 

هوش مصنوعی تیر آخر سامسونگ

داستان درباره تراشه جدیدی است که به تازگی در galaxy S24 اولترا معرفی شده است. این تراشه ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی دارد که استفاده از آن‌ها به سادگی امکان‌پذیر نیست. این ویژگی‌های فوق‌العاده عبارتند از:

1. ترجمه در لحظه و آنلاین به صورت لایو در تماس‌های صوتی (Live Translate):

با استفاده از این قابلیت، در تماس‌های صوتی با فردی که زبان شما را نمی‌فهمد، می‌توانید مکالمه را به صورت نوشتاری به زبان مورد نظر ترجمه کنید.

2. مترجم پیام‌های متنی (Interpreter):

این برنامه روی صفحه نمایش نوشتاری مکالمات زنده را به دو زبان مختلف ترجمه می‌کند.

3. دستیار نوشتاری در چت (Chat Assist):

این ویژگی مکالمات ترجمه شده را به شما پیشنهاداتی روان‌تر می‌کند.

4. برنامه Android Auto:

با استفاده از این برنامه، پیام‌های دریافتی را گروه‌بندی کرده و موضوع آن‌ها را تشخیص داده و پاسخ‌های پیشنهادی را به شما ارائه می‌دهد.

5. قابلیت Note Assist فعال در سامسونگ نوت:

با استفاده از این ویژگی، نوشته‌های شما در سامسونگ نوت خلاصه می‌شوند و در قالب‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند.

6. فناوری Transcript Assist:

این فناوری قادر است فایل‌های صوتی ضبط شده را به صورت متنی ترجمه کند.

7. ویژگی Circle to Search:

با این ویژگی، با فشار طولانی بر روی دکمه هوم، می‌توانید روی هر چیزی در صفحه لمسی خط بکشید و نتایج جستجو را دریافت کنید.

از آنجایی که این داستان می‌گوید، این ویژگی‌ها برای ترجمه به زبان فارسی آمادگی ندارند و هنوز به این زبان پشتیبانی نمی‌کنند.

 

فروشگاه خانه دیجیتال

ما در فروشگاه خانه دیجیتال در کرج، گلکسی اس 24 را با قیمت استثنایی و به صورت نقد و اقساط به شما عرضه می‌کنیم. شما می‌توانید این گوشی را به صورت نقد خریداری کنید و از تمام قابلیت‌های آن بهره‌برداری کنید. همچنین، اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید از برنامه اقساطی خانه دیجیتال استفاده کنید و گوشی را با پرداخت اقساط ماهیانه راحت‌تر خریداری کنید.

 

 

 

 

 

 

 

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *