مقالات

خرید اقساطی خط 912 در کرج

خرید اقساطی خط 912 در کرج

شماره تلفن شما در بیزنس شما تاثیر گذار است به نوعی بیان کننده میزان اعتبار شما و مجموعه شماست . قیمت خط های 912 از چند میلیون تومان شروع می شود و گاهی تا چندین میلیارد میرود . خریدارت خط 912 در کرج و شهر های دیگر گاهی قابلیت خرید نقد این شماره ها را ندارند از این رو به سمت خرید اقساطی می روند . خط های 912 در حفقیقت اولین سیم کارت هایی بودند که در سطح کشور توزیع شدند به همین دلیل قدمتی بالا دارند . خط های 912 سیمکارت هایی دائمی می باشند که توسط شرکت همراه اول در سال 1373 تقدیم چهار نفر از مسئولین نهاد ریاسیت جمهوری شد و کم کم به عرضه عمومی رسید . امروزه اگر به دنبال خرید اقساطی خط 912 در کرج هستید مجموعه خانه دیجیتال با فروش رند ترین خط ها به صورت اقساطی و با اقساط بلند مدت در خدمت شما است . برای مشاهده محصولات به سایت مراجعه کنید .

 

خرید خط اقساطی 912 از خانه دیجیتال

عوامل موثر بر قیمت خط 912

گران بودن خط 912 به چند دلیل است که در ادامه باهم بررسی می کنیم .

میزان رند بودن خط

اولین و مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت خط 912 میزان رند بودن شماره  است و هرچه سیمکارت رندتر باشد قیمت آن بالاتر است . برای خرید اقساطی خط 912 در کرج به کسانی که به دنبال گسترش کسب و کار خودشان با این سیمکارت هستند پیشنهاد می کنیم از سیمکارت های رند و شماره های رند استفاده کنند. دلیل اینکه به خرید اقساطی خط رند 912 اشاره داریم این است که شماره های رند به راحتی در ذهن مردم می ماند و راحت تر آن را به خاطر می آورند.برای مصال شمما تجسم کنید یک مشاور در مینه خرید و فروش املاک هستید ؛ در صورت داشتن یک خط 912 رند بسیار راحت تر در ذهن مشتریان خود می مانید و هر وقت کاری در زمینه املاک داشته باشند به راحتی شماره شما را به خاطر می آورند و با شما ارتباط می گیرند.

خرید اقساطی خط 912 در کرج

برای مثال شماره ای که در تصویر بالا مشاهده می کنید یکی از رند ترین خط های موجود در بازار است که قیمتی بالغ بر 90 میلیارد تومان دارد.

 

کد خط سیم کارت

دیگر عامل موثر بر قیمت خط 912 کد سیمکارت است . در بین کد هاسی سیم کارت سیم کارت های کد 1 از همه قیمت بالاتری دانرد  . کد 1 اولین خطی بود که در سال 1373 وارد ایران شد . کد سیم کارت در حقیقت اولین عدد بعدر از 0912 می باشد . برای مثال در شماره 09121234567 خط 1 است . در نتیجه سیمکارت های  912 با کد 1 2 3 ببه ترتیب بالاترین قیمت و کد 7 8 9 به ترتیب کمترین قیمت ها را دارند . اما باید به این نکته توجه کرد که پیدا کردن خط 0912 با کد 1  و بدون کارکرد کار بسیار دشوار است و حتی ممکن است سیمکارتی با این شرایط پیدا نکنید .

 

بدون کارکرد بودن سیم  کارت

یکی دیگر ا عامل موثر بر قیمت خط در خرید اقساطی خط 912 در کرج و دیگر شهرها کارکرد سیم کارت هست . کارکرد سیمکارت یعنی میزان زمان فعال بودن و آن وتعداد تماس ها پیامک ها . سیم کارت های کارکرد به دلایلی قیمت کمتری نسبت به خط های بدون کارکرد دارند . هر چه عمر سیکارت بیشتر باشد یعنی مدت زمان استفاده  از سیکارت بیشتر باشد سیمکارت قیمت پایین تری دارد البته همانطورکه بالا گفتیم در خرید قسطی و نقدی خط 912 در کرج یا شهر های دیگر پیدا کردن خط کد 1 بدون کارکرد تقریب امری محال است . البته در یک مورد خاص سیم کارت های کارکرده قیمت بالاتری دارند و مورد خاص این است که شماره خط در انجام و ارائه خدمات خاصی معروف باشد و مشتری ثابت در یک حوزه فعالیت داشته باشد. اگر میخواهید از شرایط فروش اقساطی خط 912 در خانه دیجیتال مطلع شوید روی لینک زیر کلیک کنید .

شرایط فروش

 

در هنگام خرید سیم کارت های 912 باید به نکات زیر توجه کنیم :

  • نخریدین سیمکارت های با ارزش و قیمت ارزان

  • عدم خرید سیمکارت هایی که دارای مالکان زیادی بوده اند

  • اطمینان نکردن به کسانی که سعی در فروش سیمکارت به صورت وکالتی دارند

 

هنگام خرید سیم کارت های 912 ممکن است با این سئوال مواجه شوید که آیا خرید سیمکارت سرمایه گذاری است ؟

یگذارید سئوال شما را با یک مثال پاسخ دهم خط 09122222222 را در نظر بگیر ارزش این خط در زمان عرضه حدود چند صد هزارتومان بوده است اما حال ارزش این خط بیشتر از 90 میلیارد است پس می توان خرید سیمکارت 0912 می تواند یک نوع سرمایه گذاری خوب باشد .

 

فروشگاه معتبر خط 0912 در کرج

اگر شما هم به دنبال خرید خط 912 به صورت نقد و اقساط در شهر کرج هستید.

اگر به دنبال خرید خط 912 از یک فروشگاه معتبر هستید خانه دیجیتال بهترین گزینه است . ما در خانه دیجیتال انواع خط های 912 با کد های مختلف را با قیمت مناسب و اقساط بندی مناسب به فروش میرسانیم .

برای کسب اطلاات بیشتر در باره خرید خط 912 در کرج به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید.

خانه دیجیتال

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *